środa, 4 listopada 2015

'ja obiecuje Ci'

Hejka wszystkim!:) znowu wracam po długiej przerwie.Wiecie jakie to uczucie kiedy człowiek nie ma czasu nawet usiąść i w spokoju napić się  herbaty? mam tak dosłownie od września.Ciągle jestem zabiegana,najważniejsza jest dla mnie szkoła i powiem wam,że wreszcie wiem co znaczy solidna praca i przykładanie się do nauki.Nawet nie wiecie ile radości sprawiają mi dobre efekty,mianowicie oceny,przynajmniej wiem,że nic nie idzie na marne.Tyle razy usiłowałam się zebrać żeby w końcu do was napisać,niestety bez rezultatu.Zdjęcia czekają przygotowane od tygodnia,aż wreszcie znajdę chwilkę na jakieś wybazgrolenie tutaj czegokolwiek.Czas płynie błyskawicznie,za niedługo kończymy semestr,nie wiem naprawdę kiedy to zleciało.Za oknami cudowna jesień,moje samopoczucie mimo tej pory roku,która nie należy do moich ulubionych jest nawet nawet!Ostatnio miałam trochę pod górkę,ale zrozumiałam,że mimo wszystko nie ma co się załamywać choć wiem,że czasami jest to silniejsze,problemy rozwiązują się same,może nie zawsze ale w większości przypadków,zamartwiamy się jak nigdy,a potem koniec z końcem wszystko nagle zaczyna się układać.Także mimo wszystko,nie dajcie się zwariować i pamiętajcie,że na wszystko najlepszy jest CZAS I POZYTYWNE MYŚLENIE.
dostałam kolejną paczkę!



















https://www.youtube.com/watch?v=KHB3M6i12kc
buziaki,L :*
koszula - klik
spodnie - klik

1 komentarz:

  1. Ja też jestem zabiegana i mam nadzieję że tak samo szybko minie 2 semestr :D
    Poklikałam w link :D
    http://kin-ga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy za wszystkie komentarze,jeśli zostawisz adres swojego bloga,na pewno zajrzymy!:)