niedziela, 6 września 2015

hiii

Cześć wam! przepraszam za moją nieobecność ale sami wiecie jak to jest,nowy rok szkolny,nowa szkoła,pełno załatwiania,a już w tym tygodniu nauczyciele zadali nam masę prac domowych.Ogólnie ze szkoły jak na chwilę obecną jestem zadowolona,super ludzie,świetna atmosfera,jak na razie bez wszelkich zastrzeżeń.W przyszłym tygodniu mamy pierwszą wycieczkę,taką 'zapoznawczą',już nie mogę się doczekać!
Co u mnie oprócz szkoły? wszystko w jak najlepszym porządku,zmieniłam nastawienie do pewnych spraw,nie przejmuje się wszystkim tak bardzo jak wcześniej.Myślę,że rozpoczęcie szkoły średniej to tak jakby rozpoczęcie wszystkiego od nowa.Wchodzisz tak jakby w nowy etap swojego życia,jest zupełnie inaczej wcześniej,choć różnice zmiany to tak naprawdę nie wielkie detale:)

i na koniec pokażę wam jeszcze przesyłkę z romwe i sheinside,jak poprzednio jestem bardzo zadowolona

















Kurtka klik
Strój - klik

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i fajne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, nie ma się co przejmować wszystkim, bo to nas niszczy. Piękny mas ten strój kąpielowy! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy za wszystkie komentarze,jeśli zostawisz adres swojego bloga,na pewno zajrzymy!:)